luni, 7 aprilie 2008

Yahoo tinteste femeile !

Yahoo se pregateste sa lanseze un nou site pentru femei cu varsta intre 24 si 54 de ani, grup pe care considera ca nu il acopera prin actualele proprietati.

Lansarea urmareste in principal sa ofere companiei noi oportunitati pentru a vinde reclama targetata catre factorii de decizie din multe familii. Intentia este cu atat mai clara cu cat Yahoo a mentionat ca multi producatori din diferite industrii au solicitat modalitati pentru atingerea acestor consumatori.

Amy Iorio, vicepresedine Yahoo Lifestyles sustine ca analizele au aratat ca femeile sunt interesate de un spatiu virtual care sa combine continut variat si modalitati de comunicare.

O data cu Shine, Yahoo intra e o piata pe care deja exista Glam Media Inc. si iVillage, avand ca scop extinderea ofertei despre stil sanatos de viata, mancare, cariera si bani, divertisment, sex si dragoste, sfaturi pentru parinti, moda, frumusete si astrologie. Cel mai probabil, noul produs va inlocui actualul Food in timp.

Pentru continutul site-ului, Yahoo a semnat deja parteneriate cu mari companii media precum Hearst Communications Inc. (Redbook, Cosmopolitan, Good Housekeeping) si Rodale Inc. (Women's Health). Alaturi de materiale exclusive de la cele doua companii media, Yahoo si-a angajat si o echipa de editori pentru materiale originale.

Spre deosebire de cele mai multe site-uri Yahoo, Shine va fi prezentat sub forma unui blog, cu cele mai noi informatii in partea de sus si comentarii de la editor.

Siteul se anunta interesant ...pentru femei,insa eu nu intru in aceasta categorie de public vizat cu continutul siteului.Probabil se va bucura de mult succes tinand cont ca femeile sunt interesate de teme gen:mancaruri,diete,cariera,lifestyle etc.

Niciun comentariu: