sâmbătă, 5 aprilie 2008

A locuit cu fratele mort un an si jumatate

Un pensionar britanic a continuat sa locuiasca in aceeasi casa cu fratele sau, fara sa observe ca acesta era mort de 18 luni. Herbert Silver, in varsta de 72 de ani, a sunat la politie sa spuna ca fratele sau George, cu trei ani mai mare, a murit subit. Cand au ajuns la locuinta lor, in loc sa gaseasca un cadavru, asa cum se asteptau, politistii au descoperit un schelet. "Mi s-a parut mie ca e ceva in neregula cand am vazut ca nu mai apare. E drept, nici eu n-am mai intrat in camera lui de vreo cateva ore, zile... in fine, de fapt, de ceva vreme. In cele din urma, mi-am luat inima in dinti si m-am hotarat sa arunc o privire. Mi s-a parut un pic cam slabit, aproape scheletic, asa ca am sunat la politie".

Eu nu inteleg cum poti sa locuiesti in aceeasi casa cu cineva, mai ales sa-ti fie ruda apropiata si sa nu ti se para straniu ca nu l-ai mai vazut iesind din camera timp de 18 luni.Tipul era tare senil...altfel nu-mi explic cele intamplate.

Niciun comentariu: